Gyakran előfordul, hogy egy probléma kezelésénél szükség van arra, hogy ‘belépjünk’ az ügyfél eszközébe. Ennek megvalósítására egy kiváló eszköz a HelpWire.
Korábban, ahogy sok technikai segítséget nyújtó vállalkozó, az ügyfelek számítógépébe való belépéshez a TeamViewer szolgáltatásait vettük igénybe. A TeamViewer azonban az elmúlt időszakban üzletpolitikát váltott, ezért egy legalább azonos, de inkább jobb eszközt szerettünk volna találni a hatékony segítségnyújtáshoz. Hosszas keresgélés és tesztelés után végül a HelpWire-re esett a választás. Beüzemeléséhez ügyfél oldalon az alábbi 4 lépésen kell végighaladni.
HelpWire beüzemelése
Az e-mailben vagy üzenetküldő alkalmazásban kapott linkre kattintva (https://www.helpwire.app/builds/?token=…) automatikus letöltésre kerül egy alkalmazás.
Ezt a letöltést követően futtatni kell.
A futtatás előtt lehet, hogy a tűzfaladban is engedélyezned kell az elérést.
Ha ezzel megvagy, meg fog nyílni egy chat. Ha ez megtörtént, jelezz nekünk (akár a chaten keresztül) és küldünk egy kapcsolódási kérést, amit a “Grant access” gombra kattintva tudsz elfogadni. Ezt követően neked már nincs teendőd.
Ennyi volt a telepítés és beléptetés. Ezek után már könnyedén tudunk segíteni a felmerült problémák elhárításában.
Amennyiben további kérdésed lenne a témával kapcsolatban vedd fel velünk bátran a kapcsolatot a hello@xtade.hu címen keresztül.
0 hozzászólás